Spolupráce České pošty s aliančními partnery

ekonomie

 

Otázka: Spolupráce České pošty s aliančními partnery

Předmět: Finance

Přidal(a): Štěpánka

 

 

KMVS

  • KMVS, advokátní kancelář, s.r.o. je zavedená a stále se dynamicky rozvíjející advokátní kancelář
  • byla založená v roce 2006 a má sídlo v historickém centru Prahy (na Malé Straně)
  • jejím cílem je poskytovat maximálně kvalitní a rychlé právní služby s důrazem na srozumitelné, přesné a jasné vyjadřování
  • KMVS se vyznačuje tím, že sleduje nové trendy v nové trendy a vývoj legislativy – díky tomuto je schopná klientům poradit
  • má přehled i o rozhodovací praxi soudců a správních orgánů
  • advokátní kancelář má stabilní tým pracovníků, kteří mají zkušenosti v běžném právu ale i ve specializovaném právu
  • do běžné právní agendy patří občanské, pracovní a korporátní právo
  • mezi specializované právní agendy se řadí např. ochrana osobních údajů, reklamní právo, zdravotnictví, elektronické komunikace, ochrana osobnosti či farmaceutické právo
  • současné portfolio klientů tvoří více než 250 českých a zahraničních podnikatelských subjektů
  • tyto subjekty jsou převážně z okruhu reklamy, marketingu, médií, farmacie, kosmetiky, obchodních řetězců, developerských společností, obchodních center, bankovnictví, tabákových společností a státních institucí
  • právní služby jsou poskytovány v českém, anglickém a španělském jazyce

 

výhody služby DINO pro dlužníky

  • minimalizace navýšení dlužné částky
  • důvěra a respekt – je zde samozřejmé, že veškerá komunikace probíhá podle přísných pravidel
  • k vyřešení závazku může dlužník využít více než 3 200 poboček v ČR

 

služby DINO pro věřitele

  • ČP dělá v zájmu věřitele i dlužníka několik kroků navíc, aby došlo k oboustranné spokojenosti (šetří čas i zbytečné náklady)
  • možnost vyřešit situaci na více než 3 200 pobočkách
  • prioritou je návrat jistiny a vyřešení sporné situace co nejdříve

 

Projekt advokátní kanceláře a České pošty

  • projekt, který vytvořila ČP s advokátní kanceláří má zkratku DINO (celým jménem „dluhové inkaso obyvatelstva“)
  • DINO není jen zkratka, ale je to zároveň název sdružení, které má projekt na starost
  • služba DINO spočívá v tom, že si věřitelé (jako jsou např. operátoři, pojišťovny) mohou objednat pracovníka pošty namísto inkasní agentury, aby mohli dostat zpátky pohledávku od věřitele mimosoudním jednáním
  • tato služba umožní dlužníkovi zaplatit co nejdříve a bez následných zbytečných nákladů vyřešit jeho závazek bez dalších následků (následek by byl např. v podobě soudního jednání) 
  • pošta s využitím znalostí přímo z terénu dohledá dlužníka a předá mu informační dopis (obálka s fialovým pruhem)
  • služba tedy umožní předejít soudním sporům; pomůže narovnat vztah mezi věřiteli a dlužníky; snižuje náklady i zbytečnou administrativní zátěž 
  • občan (dlužník) má tedy možnost na přepážkách pošty diskrétně, včas a s ochranou osobních údajů řešit svoji situaci

v tomto informačním dopisu najde dlužník:

  • historii svého dluhu
  • jeho aktuální výši
  • návod k řešení
  • pokud dlužník chce svůj dluh vyřešit přes poštu, domluví si schůzku na pobočce ČP s proškoleným pracovníkem
  • pracovník mu vysvětlí, proč je dobré služby DINO využít (buď mimosoudní fází nebo soudní fází)
  • pokud se dlužník rozhodne využít služby DINO, jsou tři možnosti jak dluh splatit (je v mimosoudní fázi)
    • splatí dluh najednou
    • dohodne se na splátkovém kalendáři (je za to příplatek)
    • jiné individuální řešení
  • pokud využití této služby dlužník zamítne, čeká ho později soudní vymáhání (soudní fáze)
  • soudu jsou v této chvíli předány exekuční a žalobní návrhy
  • výše dluhu se v tomto případě výrazně zvyšuje, protože se zde musí platit náhrady za služby advokáta a další soudní poplatky
  • existuje také tzv. „databáze dlužníků DINO“, která obsahuje především dluhy vůči věřitelům, které k inkasu dluhu využívají službu DINO

služba DINO dlužníkům tedy pomáhá těmito způsoby:

  • přináší včas informace o závazku
  • chrání před zbytečným narůstáním závazku
  • předchází nákladným soudním sporům a exekucím
  • dostupnost díky široké síti poboček ČP
  • zprostředkuje jednoduchý a rychlý způsob úhrady závazku

 

Soudní jednání 

  • je zde velmi důležitá nezávislost soudců, protože soudci mají chránit základní práva a svobodu nás všech
  • advokát by taktéž měl chránit zájmy klienta v souladu se zákonem a právními předpisy (někdy však advokáti hledají různé kličky v zákonech)
  • je nejlepší, když soudce rozhodne rozsudek již při prvním jednání, protože tím ulevuje ekonomicky, časově i psychicky účastníkům jednání
  • při soudním jednání je vždy navrhovatel (žalobce) a odpůrce (žalovaný)
  • v občanském soudním řízení můžete v zásadě jít k soudu bez právníka
  • jako zástupce si vždy si v zastoupení soudu (občanském, trestním, správním) si může každý zvolit advokáte nebo obecného zmocněnce (obou stranám dává plnou moc)

 

Banky a spořitelny

Poštovní spořitelna, a. s. (ČSOB)

  • je jedním z nejvýznamnějších aliančních partnerů CP
  • poštovní spořitelna je součástí Československé obchodní banky, a.s., která je z pohledu celkové hodnoty aktiv největší bankou v České republice i ve střední Evropě
  • v ČR je přibližně 200 poboček, ve kterých zřídí pracovníci ČSOB svým klientům všechny bankovní produkty (kromě vkladní knížky) – v současnosti se ale budou některé pobočky ČP rušit
  • vkladní knížky jsou nabízeny jen na pobočkách ČP
  • bankovní produkty Poštovní spořitelny v současné době slouží už více než dvěma miliónům klientů, a to pomocí nejširší sítě obchodních míst v České republice
  • tyto produkty jsou nabízeny pod značkou Era
  • mezi nabízené produkty patří běžný účet, spořící účet, EURORIGO (zasílání peněz do zahraničí), účet pro právnické osoby atd.
  • na spoustě pobočkách ČP jsou diskrétní zóny, kde může klient v klidu probrat svoji situaci s bankovním nebo pojišťovacím specialistou
  • na každé poště může klient ČSOB vkládat platební příkazy, vkládat nebo vybírat peníze z účtu, zakládat nebo měnit různé bankovní nebo pojišťovací produkty

 

Home Credit, a. s.

  • pokud zaměstnanec pošty zřídí produkt „telefonní půjčka“ dostane bonus ve výš i 100 Kč

 

Česká pojišťovna, a. s.

  • životní pojištění, kombinované vkladové pojištění, povinné ručení pojištění domácnosti

 

Českomoravská stavební spořitelna, a. s.

  • nabídka stavebního spoření

 

Penzijní pojištění

  • při založení smlouvy o doplňkovém penzijním penzijním spoření je bonus 200 Kč
  • když zaměstnanec založí, smlouvu o důchodovém spoření dostane bonus 300 Kč.
💾 Stáhnout materiál   🎓 Online kurzy
error: Content is protected !!